Artikel Popular

Wednesday, July 11, 2012

"Tetek Ini Mahkota Saya"

RABU, 11 Julai 2012
Oleh:  ZULKIFLI  SALLEH


Rhonda Shear, seperti yang dilaporkan oleh The Huffington Post, menyayangi teteknya.  Dia menyebutnya "budak perempuan," dan budak perempuan ini sangat berbakti pada dirinya sejak bertahun-tahun yang lalu.  "Latar belakang saya adalah sebagai ratu cantik, jelas Rhonda, "maka saya selalunya baik dalam memanipulasikan budak perempuan ini.  Saya selalu tahu bagaimana menggunakan budak perempuan ini untuk kebaikan saya." 

Kebaikan itu akhirnya datang dalam bentuk AHH Bra.  Hanya berbekalkan sebuah mesin jahit, tanpa modal, dan pengalaman yang terbatas dalam pasaran pakaian dalam wanita, Rhonda berjaya mereka bentuk coli AHH, membina kilang dan rangkaian pengedaran, dan melancarkannya pada HSN.  Sepuluh tahun kemudian, coli Rhonda merupakan satu daripada coli terlaris di dunia, dengan lebih 25 juta helai dijual di seluruh dunia dan tidak terkira banyaknya peminat di seluruh dunia. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...