Artikel Popular

Tuesday, June 12, 2012

Lady Ganga "Gomol" Madonna

SELASA, 12 Jun 2012
Oleh:  ZULKIFLI  SALLEH




Madonna semasa mengadakan konsert di Istanbul mengambil kesempatan mendedahkan puting susunya  kepada para penonton. Gaya dia itu tidak ubah seperti penari bogel yang secara perlahan-lahan membuka colinya, kemudian mendedahkan putingnya. 

Belum lagi reda kisah puting itu, tiba-tiba  Lady Ganga dilaporkan menggasak Madonna, tetapi tidak ada kena mengena dengan pendedahan puting  itu. Lady Ganga yang tidak menyebut nama bintang pop veteran itu, hanya menyatakan:  "Itu tidak membuatkan berasa baik sama sekali.  Itu membuatkan saya merasakan bahawa saya bukan manusia yang baik.  Saya tidak mahu bergaduh kerana yang lebih penting bagi saya adalah terus menulis muzik.  Yang betul-betul saya ambil peduli ialah muzik."

Kata-kata Lady Ganga itu dipercayai mempunyai kaitan dengan "Express Yourself" lawan "Born This Way."


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...