Artikel Popular

Saturday, March 30, 2013

Seluar Dalam, Coli, dan Tetek

SABTU, 30 Mac 2013
Oleh:  ZULKIFLI  SALLEH




Perkataan seluar dalam wanita, menurut Sarah Fentem dalam The Atlantic,  dianggap teruk, yang menghantui generasi demi generasi.  Srah memberitahu bahawa beliau menerima kupon licau daripada Victoria Street melalui "mailbox" beliau tentang seluar dalam wanita percuma  Setiap kali beliau membaca perkataan tersebut, jelas Sarah, beliau berasa sedikit mengekot. "Bukan kerana saya benci seluar dalam... kerana saya benci perkataan 'seluar dalam wanita'." Beliau dalam makalah itu juga memetik Zoe Triska: seluar dalam wanita ialah perkataan yang paling teruk.

Sementara itu, dua buah syarikat seluar dalam dilaporkan dalam The Daily Beast,  berlumba-lumba, ingin merebut bintang +Mad Men,  iaitu Jon Hamm.  Fruit of the Loom dan Jockey, kedua-duanya mendapatkan Hamm selepas laporan awal terdedah, menawarkan "seluar dalam percuma untuk hidup" kepada bintang tersebut, memetik TMZ.

Dalam kalangan wanita pula, menurut The Huffington Post, mereka kurang membasuh coli sekerap yang sepatutnya kerana mereka malas. Namun, wanita bernasib baik kerana adanya rekaan baru, iaitu Bra Dryer 2.0.  Coli baru ini diperkenalkan berdasarkan hakikat bahawa coli sepatutnya tidak hanya mengekalkan bentuk keunggulannya untuk bulan-bulan mendatang, tetapi sepatutnya juga berfungsi menyokong tetek wanita dan menjadi wanita berasa yakin dengan kulit mereka.  Coli dapat melakukan semuanya itu dan lebih lagi jika wanita menjaga coli dengan betul.  Coli juga akan tahan lebih enam bulan, bergantung pada kualiti asal coli, dengan bantuan Ricasol Bra Dryer.

Akhbar Internet itu juga melaporkan bahawa sebilangan selebriti bercakap tentang tetek mereka, seperti Sofia Vergara, Jennifer Love Hewitt, Katy Perry, Jessica Simpson, Lea Michele,  Britney Spears, Ambey Riley, Dolly Parton, Kate Upton, Christina Hendricks, Scarlett Johansson, Kim Kardashian,  Shakira, dan beberapa orang lagi.

Britney Spears turut mendapat perhatian, kali ini kerana pakaiannya terlodeh, dan kebetulan dia tidak memakai coli, lalu teteknya terdedah. 

Dua orang penyanyi lain yang juga mendapat perhatian, tetapi bukan kerana coli dan tetek, tetapi kerana tidak bermekap, iaitu Madonna dan Mariah Carey.  Apabila selebiriti tidak bermekap, dapat dibayangkan bagaimana teruknya wajah mereka, seperti yang didedahkan sebelum ini, apa yang terjadi pada Mila Kunis, ketika dia berada di London.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...