Artikel Popular

Monday, July 22, 2013

Carla Bruni, "Setiap yang Besar Tarik Perhatian"

ISNIN,  22  Julai 2013
Oleh:  ZULKIFLI  SALLEH


Majalah Time dalam ruang "10 Soalan" dalam keluaran 22 Julai, memuatkan wawancara dengan Carla Bruni, isteri Nicolas Sakrozy, bekas Presiden Perancis. Wawancara yang meliputi kemunculan album terbaharu Bruni, pengalaman beliau sebagai wanita pertama dan selepas suami tewas dalam pilihan raya, bapa angkat dan bapa sebenarnya, dan kempen untuk produk Bulgari, turut mencatatkan bahawa cinta pandang pertamanya dengan Sarkozy dalam majlis makan malam tahun 2007.

Dalam soalan terakhir, Belinda Luscombe, Bruni dicadangkan memakai topi besar, namun jawab beliau, "Tidak, topi kecil" sambil menambah, "Setiap yang besar  menarik perhatian,  Jika anda memakai kaca mata besar dan topi besar, pastinya setiap orang akan perhatikan anda.  Akan tetapi, jika anda memakai kaca  mata baca, topi besbol, dan pakaian sukan, tidak ada orang yang perasan."

Untuk "mak-mak datin" isteri pemimpin Malaysia, nasihat Carla Bruni supaya elakkan berpakaian yang besar-besar, seperti kaca mata, topi, dan sebagainya.  Begitu juga gaya rambut kerana kalau kita perhatikan, ada "mak datin" yang mungkin merasakan dirinya hebat dengan rambut seperti "sarang tebuan."


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...